środa, 23 lipca 2014

Sposoby na przesuszoną skórę

Spontaniczny wyjazd nad morze, kilka miłych dni, kąpiele słoneczne.. chyba trochę zbyt wiele ich było, w każdym razie moja skóra bardzo to odczuła. Nie przygotowałam się odpowiednio do wystawienia jej na słońce, i niestety jest  teraz okropnie przesuszona. Pora zacząć nawilżanie..



Przyznaję, jeszcze nigdy nie zrobiłam sobie takiej krzywdy;) Zupełnie zapomniałam o obniżonej wilgotności powietrza i o tym, że powinnam przed kąpielami słonecznymi szczególnie o swoją skórę zadbać.
Zaraz po powrocie znad morza sięgnęłam po oliwę z oliwek. Jest nieoceniona w takich sytuacjach. Czasami pomaga też oliwka dla dzieci lub popularne emolienty, np. Oilatum.
Ale tak naprawdę niewiele osiągniemy, nie pijąc odpowiedniej ilości wody ,o czym sama, będąc na plaży, również zapominałam.
Wczoraj przygotowałam sobie maseczkę z avokado - tylko na twarz. Skóra jest po niej wyraźnie ściągnięta i bardziej nawilżona, myślę, że jeszcze kilka takich sesji, i będzie wyglądała zupełnie zdrowo. Natomiast reszta ciała.. nie jestem przekonana, czy emolienty i oliwa z oliwek wystarczą, chyba będę musiała wybrać się do kosmetyczki, na jakichś profesjonalny zabieg nawilżający.
A Wy, macie problemy ze skórą po lecie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz